Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Tuesday, April 3, 2012

Aaron Aziz ke Mat Haron??

Hai,sapa tak kenal dgn gambar kat bawah ni kan? "Mat Haron Bukan nama sebenar saya pun" itu  kata pelakon kacak ni..dia yang sangat kecewa dengan tindakan individu yang mengAda-adakan cerita begini.Aaron Aziz yang sedang hot sekarang dan pasti jadi perhatian ramai sampai la jadi topik hangat apabila keluar nama sebenar beliau iaitu Mat Haron Mustapha bin Mat Aziz Mustapha.
Padahal menurut kata pengurus nya iaitu Wife Aaron sendiri menjelaskan bahawa nama sebenar aaron adalah Aaron Mustapha bin Aziz.


*iskh..ksian empunya diri ,nama elok2 pandai2 org2 ni tukar2 kan,tak baik tau*



9 comments:

Fabulous Me said...

Nama betol die Aaron Mustapha bin Aziz.. Pandai2 je tambah2 yg lain tuh

My Life's Journey said...

Hrmmm tak patut diorang mempersendakan orang mcm nie ..kecian die uuuu

Ros said...

Assalamualaikum Miss Ucu,

Depa cemburu kot kat Aaron nih....

IFA Athirah said...

nama betul aaron pn jadi isu.kesian aaron!ahaha

CintaZulaikha said...

sian tau ngn dia, apadaaaaaa drg nih..

MamaEma said...

bila orang dah ada nama..ada saja yang nak jatuhkannya...

Miss uCu said...

itu la..pantang tgok org sng sikit:) manusia2..

My Life's Journey said...

Betul kata miss ucu ..diorang cemburu dengan kesenangan yang telah dicapai oleh beliau huhu

Cik Rose Cute said...

macam2..kalau ada orang dengki dengan populariti pelakon nie sekarang...Emmm

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat