Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Monday, March 19, 2012

Sesal Mendua by Klangit

Hai2..penah dgr tak tajuk entry ni:) ni sebenarnya tajuk lagu yang famous di corong2 radio skarang ni:) saja sedap telinga mendengarnya ..mari kita hayati senikata nya walaupun ianya tiada berkaitan dengan yang hidup atau tidak:)


Dulu

Ku pandang diriku

Kekasih yang setia
Tak pernah berdusta
Kini

Aku mulai merasa

Sedap hati mendua
Perlahanku tinggalkan kamu
Tapi

Semakin jauh

Aku
Semakin aku rindu
Rindukan kamu
Menyesal aku putuskan kamu

Kerna ternyata aku tak mampu

Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku
Mungkin

Mungkinkah kita bisa

Perbaiki semua.. kembali bersama
Kerna semakin jauh aku

Semakin aku rindu , rindukan kamu
Menyesal aku putuskan kamu

Kerna ternyata aku tak mampu

Menahan sisa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku
Benar apa kau ucapkan dulu

Takkan mudah ku lepaskan kamu

Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh tuhan tolong aku

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat