Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Thursday, March 29, 2012

Anugerah Terindah Kurniaan Allah

Assalammualaikum...Salam khamis semua..ari ni just nak coret2 sikit je..lebih kepada gambar je,miss suka sangat melihat imej baru Irma sejak dia berhijab ni,sejuk mata memandang,harap nya irma terus kekalkan imej nya begini,apatah lagi dia dah Bertunang dan bakal berkahwin,semoga jodoh nya sampai akhir hayat.Kegagalan cinta nya yang dahulu membawa kepada kebahagiannya sekarang,dan miss tertarik dgn apa yg dia luah kan:) mari kita lihat dan klik disini: http://www.hmetro.com.my/articles/AnugerahAllahuntukIrma/Article










*Alhamdulillah,Ketika berada di sana, doa saya agar dimurahkan rezeki dan dipermudahkan jodoh, begitu besar kuasa tuhan apabila doa kita diperkenankan." itu la kata irma:)

3 comments:

fieda said...

tak dinafikan mmg semakin cantik irma ni..rugi betul la nabil..

My Life's Journey said...

Hihi umi .. pun suke tengok irma ..makin ayu dan cantik irma :).

Sukanya tengok dia ...alhamdulilah jodohnya sudah diperkenankan oleh allah :) ..amin2

Fabulous Me said...

suhweet nye die ni kan

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat