Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Thursday, December 8, 2011

"Bersihkan nama abang saya"-Jalaluddin Hassan

Hai,ari tu kecoh satu malaya mengatakan bekas Ketua Polis Negara ,Tan Sri Musa Hassan merupakan orang yang bersanding dengan Syella Kamarudin ihihih  dan mereka juga tahu berita berkenaan tidak benar.Dan semua juga tahu sampai sekarang identiti suami kepada bekas penyanyi tersebut masih dirahsiakan.
Mengulas tentang itu Datuk Jalaluddin Hassan yang merupakan adik kandung kepada bekas Ketua Polis tersebut hal ini adalah sesuatu yang memalukan keluarga dan menolak kemungkinan yang abang beliau sanggup berkahwin satu lagi tanpa pengetahuan keluarga.
Oleh itu dia memohon supaya pihak Syella dan suami tampil dan menjernihkan keadaan serta berhenti menyembunyikan identiti suami nya dan mohon suami syella tampil dan bertanggungjawab.

5 comments:

CintaZulaikha said...

terkejut jugak bila baca dulu..masa tgk gambo2 tuh, seb baik kabur..tp sumer org tau nya yg buka tan sri musa tuh pya gambo, cuma hal tu leh menjatuhkan reputasi jer lah..

drg nih dah cam tader gosip lain nak buat...tak baik tau..

Khairil said...

cerita tu memang fitnah...

Aleeya (Yaya) said...

hehe org bekenaan le patut tampil kan...mcm2..hehehehe

Miss uCu said...

itu la,ksian mereka yang tak terlibat..

アヌムちゃん said...

aaa syella tu sapekah.hahaa.adess.slm ukhwah juga..

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat