Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Tuesday, November 29, 2011

Selasa datang lagi

Assalamualaikum,wish u all sihat begitu juga sya:) hari ni alhamdulillah sht.Mari la kita mulakan hari ini dengan lafaz bismillah dan senyum la menghadapi apa jua hari ni:)
bagi yang baru naik kerja masih mood cuti-cuti malaysia tu,wake up2...dah kerja dah ari ni wei!


Ya allah, pagi ini aku berdoa kepada-Mu. Aku serahkan diriku kepada-Mu untuk Engkau pergunakan sesuai kehendak-Mu. Kurniakan kepadaku kepercayaan yang tak terbatas kepada-Mu, sehingga tak terbersit sedikit pun keraguan dalam diriku akan kebaikan segala keputusan-Mu atas hidupku.”
“Jagalah aku di dalam kelapanganku, di dalam kesempitanku, di dalam kebahagiaanku, di dalam ketakutanku. Semoga tak ada yang menjerat dan mengungkungku karena Engkau membawaku membubung tinggi bersama-Mu.”
“Jadilah hari-hariku menjadi milik-Mu. Jadilah kehendak dan keinginanku tunduk di dalam kehendak-Mu. Bantulah aku Tuhan, ajarilah aku Tuhan.”
“Di dalam segala dosa, kelemahan, dan kekuranganku; aku memasrahkan diriku kepada-Mu. Engkaulah sebaik-baik penjaga dan sumber kebahagiaanku.”

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat