Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Monday, October 10, 2011

yeahh..balik kpg


Entry ni plak saje nak cerita pasal promo air asia time bln September lepas.Dimana promo nya itu  berlangsung dlm masa seminggu.Manakala penerbangan pula mulai bulan mei hingga bulan otober 2012..ye..di ulang semula tahun 2012 iaitu tahun depan,gerun kan bila di sebut semula,rasa cepat sangat masa itu berlalu tapi sejujurnya aku sedih kerana belum puas dan belum  ada apa-apa pencapaian dan target tahun ini belum tercapai tapi itu la kata org,masa itu emas,di mana seminit mahu pun sesaat yang telah berlalu tidak akan kita perolehi kembali.
      
Kembali kita pada promo tadi,aku telah membeli tiket sebagai persediaan utk balik ke kampung ku pada tahun depan.
1)aku bli utk cuti bln mei .(pergi n balik)
2)aku bli utk raya aidilfitri tahun depan
3) bli utk raya aidiladha tahun ini,yg ini bukan promo la.
Ramai gak member yg tya kenapa nak beli utk raya tahun depan??aku senyum je,pasal nya I nak guna waran bagi kegunaan balik raya aidiladha tahun depan la,sama je kan.yg penting aku guna waran jugak ye tak??Lagipun aku ambik kesempatan sementara ada tiket murah time tu nanti..Yahuuuu,,balik kampung,,cuti….i like
Taraaaa:~









No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat