Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Monday, October 10, 2011

Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un





Terkesima seketika dan mengucapkan "Inna lillahi wa inna ilaihi raji'un" tatkala mendengar khabar ini pagi tadi.Dan besumberkan Harian Metro hari ini...
Seorang jemaah haji wanita Malaysia meninggal dunia selepas dipercayai terjatuh dari tingkat sembilan hotel penginapannya di Hotel Al-Haram di Madinah, Arab Saudi, kira-kira jam 4 petang waktu tempatan (9 malam waktu Malaysia), kelmarin.
Sumber memberitahu, mangsa yang berasal dari Selangor, bersama suaminya ke Makkah untuk menunaikan Rukun Islam kelima.
Katanya, sebelum kejadian, mangsa dikatakan berada dalam biliknya di tingkat sembilan hotel berkenaan.
Takziah utk keluarga Mangsa,biarpun hajat nya belum tertunai,dimana impian mengerjakan ibadat haji bersama-sama jemaah lain kerana waktu nya telah tiba.Ini semua mengingatkan kita,,masa dan ketika nya tidak kita jangka..kita hanya merancang tapi semua itu Allah yang tentukan.. Al Fatihah.

p/s:di mana pun kita,setinggi mana pun pangkat kita mahupun kedudukan dan darjat kita,tetapi kita tetap sama apabila kita di jemput oleh NYA..kita tak boleh buat apa-apa.

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat