Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Monday, October 10, 2011


Hai,cerita sabtu :)….ari ni aku bangun awal ,after subuh terus tak tidur yeaa…so aku teruskan misi membersihkan umah,dari menyapu ,mengemop,dan menyental koridor sidai baju dan bilik air…wahh,Nampak rajin ek…hihiihihi,sorry bukan berlagak ye..tp just story ujung minggu je ..itu memang kewajipan kita kan3.
Alhamdulillah,semua selesai sebelum jam 10.Last sekali aku buang sampah.Dan sebenarnya,ari ni aku dan  housemate ada plan iaitu kuar jalan-jalan.sebab my housemate ni nak cari something so I temankan jer…

Tepat jam 10.30 kuar dari umah utk ke The Mines.We all tawaf satu the mines tp tak jumpa  apa yg di cari.hiihihih,ermm,,tak pe la,ada masa  lagi,boleh cari lagi..
Cari-cari,last2 perut pun berlagu Michael learn to rock  hihih,so kami pun p cari tempat utk isi perut…mula2 nak p McD  p last2 cancel kami melangkah ke food court tekak rasa mcm nak telan malay food ari ni.So aku pilih tom yam chicken rice manakala mmbr pilih black pepper chicken rice.Wajib ye,carrot juice yea,best jugak juice dia ni…
After makan,kami pun meneruskan pencarian …Akhirnya,kami pun balik jam 2.00 ptg..barang yg di cari tak jumpa tetapi  sempat rembat sehelai baju,ala2 kemeja.Price dia dlm Rm69.90,wa,mahal wo tapi I akan  pikir 20 kali akan membelinya,tapi dia kedai tu bagi less dlm 50% kot so dpat la aku beli dlm rm35..bukan apa aku lbih suka beli baju yang sederhana harganya,kerana kadang-kadang baju tu mahal padahal di tempat lain boleh murah lagipun aku bukan jenis yg mementingkan brands asalkan ianya selesa utk aku,baru la aku akan membelinya.Tapi jika situasi berbeza di mana keinginan tu x dapat di kawal dan benda tu sgt menarik akhirnya di rembat jua...kami  plan nak p Times Square pulak gaji nanti.

P/s padahal mmber cari n nak bli barang,alih-alih I plak mmbeli yeah..

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat