Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Wednesday, September 5, 2012

Jemputan Menyertai Program Walk For Health 2012

Assalamualaikum dan selamat petang..apa khabar agaknya teman2 sekalian yea..wahh..ayat:) tadi ptg kawan mis ada tag kan link ni,rupanya jemputan untuk menyertai 'Walk For Heart' anjuran kem.kesihatan Malaysia.Best nya nak join lagi la,seperti tahun lepas tetapi bila tengok tarikh tu..huhu..keciwa den,mana tak nya,tidak berkesempatan untuk join tahun ini sebab pada tarikh tu,opis kiteorang buat 'Family Day' plak kat Melaka.Maka nya,terlepas peluang.Bagi yang free time tu,mari la join,download borang di Portal Kementerian Kesihatan Malaysia.
Selain itu, program ini juga bertujuan untuk menyampaikan mesej mengenai gaya hidup sihat di kalangan masyarakat melalui aktiviti utamanya, iaitu berjalan kaki sejauh 5 kilometer. Aktiviti sampingan yang turut dirancang meliputi:
Pameran bagi mempromosikan produk-produk makanan berasaskan komoditi yang berkhasiat;
-Pemeriksaan kesihatan;
-Kempen menderma darah;
-Kempen keselamatan jalan raya; dan
-Jualan dan pameran produk usahawan PKS sektor komoditi.

Penyertaan adalah percuma dan terbuka kepada orang ramai. Pelbagai hadiah menarik disediakan termasuk hadiah cabutan bertuah dan hadiah khas untuk peserta berkumpulan atau berkeluarga.
Mari skodeng sini:- http://www.mpic.gov.my/en/component/content/article/120/2444-walk-for-health-2012.html
**Mari2..kita jalan kaki,mana tau ada rezeki siap dgn cabutan bertuah lagi tu,seperti tahun lepas hadiah nya best2 tau***

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat