Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Friday, August 3, 2012

SO SWEET

Salam ramadhan,buat apa tu? mesti tgah BW kan..tapi tak kurang nya yang tengah bershopping raya,mana tak nya,mulai smlm Metro jaya dah buat jualan gudang di PICC..Tadi miss jenjalan maya,pergi murai.com.Terbaca kisah Awal Ashaari dan scha,maka nya miss share kat sini cerita diorang..Masing-masing menceritakan kisah-kisah mereka di tahun ini ,berpuasa bersama.
Awal yang sebelum ini amat rapat dan sentiasa dikejutkan oleh ibunya apabila bersahur,berbeza untuk tahun ini apabila isteri tercinta mengambil alih tugas ibunya.Antara Petikan dari murai.com..(credit to u murai)

"Namun, cara ibu saya kejut sahur adalah dengan cara memercikkan air ke muka dan cubit-cubit supaya saya tetap akan bangun bersahur. Berbeza dengan Scha yang tidak terlalu memaksa tetapi tetap mahu saya bangun untuk minum paling tidak segelas air.Kata nya Awal.


cerita Scha pula, "Saya masak lauk yang ringkas sahaja iaitu sambal goreng ikan bilis dan juga sotong goreng kunyit, tetapi Awal sangat suka masakan sotong goreng kunyit saya. Kami masak bersama di dapur. Saya masak dan Awal tolong kritik. Dia suka mengkritik dan apa yang saya sediakan itu banyak mengikut citarasanya berbanding saya.

"Namun saya gembira kerana kami banyak habiskan masa bersama dalam menjalani ibadah puasa termasuk dapat melakukan terawih bersama-bersama," jelasnya Scha.

*So sweet diorang ini,sempoi je..like both of u*

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat