Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Wednesday, August 1, 2012

last minute idea

Assalamualaikum,selamat pagi ,alhamdulillah sampai kita ke Ramadhan ke 12 insyaallah.Kira-kira seminggu lebih lagi miss akan balik kampung..hohohoho,balik kampung hati girang:) tak semena-mena keluar lagu balik kampung pulak.Meh sini,nak kasi resipi mudah dan paling senang..mana tak senangnya,miss gabungkan sayur dan lauk sekali.
Taraaa,ini dia..menu berbuka semalam..yg lain tak yah la bgtau kan..ni just percubaan pertama.Yg ptg kepuasan itu ada..sambil2 menghitung hari..

5 comments:

Cik Anis said...

sedap je nampak ^^ jom singgah blog cik anis :)

Anum said...

terbaik

zue said...

wah..mcm tu lah anak dara kena rajin2 ke dapur. walaupun prcubaan prtama...nengok gambo dah tahu mesti sedap.

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

adehh...posa2 nih kan semua nampak best..nyummy!mmg best pun kan..adehh...:)

eqbalzack said...

Salam,
Nanti pm alamat kat afb abg eq ye. Abg eq check dengan RA. kalau dah bg miss boleh abaikan komen abg eq ni. hehe

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat