Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Tuesday, May 22, 2012

Superstar anak Sarawak..

Hai....Begitu la tajuk yang miss baca dalam Metro.Tahniah dan murah rezeki Hafiz ni..bertuah sungguh rambut kembang nya itu ye,setelah dinobatkan menjadi juara Mania.Menurut juara AF7 ni"Saya bukan mahu beri jawapan klise namun saya sejujurnya sangat takut dengan pertandingan pada kali ini. Bukan kerana tidak yakin, tetapi lihat saja finalis yang bertanding, Jaclyn Victor misalnya, dia bukan calang-calang pesaing malah cukup berpengalaman berbanding saya. Jadi, apa yang saya buat, bersiap-sedia dan memberikan lebih dari 100 peratus untuk persembahan malam ini,” begitulah ekspresi Hafiz Suip tatkala diajukan perancangannya dengan wang kemenangan RM500,000 selaku juara Mania, Sabtu lalu.
Menurutnya juga "Setiap hari saya mendapat permintaan daripada peminat untuk melakukan yang terbaik dalam final ini. Dengan harapan tinggi yang mereka sandarkan, saya tidak sampai hati untuk mengecewakan mereka. Walaupun tahu persaingan pastinya sengit, saya cuba tampil dengan persembahan yang mampu memberi kesan.
Sejak akhir2 ni rezeki dia sentiasa murah,alhamdulillah,semoga Hafiz terus maju dan JANGAN sekali-kali alpa atau lupa diri dengan apa yang dia capai.Masih awal dan masih muda,perjalanan masih jauh,kekalkan rasa rendah diri agar sentiasa di ingati oleh peminat2 nya..Go..hafiz Go:)

1 comment:

LYAfrina said...

tp..hafiz mmg bagus... suara dia y rakaman n live..sama j.. x lari n pecah...

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat