Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Thursday, May 17, 2012

ANA IKAN BAKAR PETAI BANGI


Hai..selamat petang or selamat malam teman-teman alam maya ni..Mesti ramai yang dah dinner,menu apa ka? Apa pun menu nya,alhamdulillah,rezeki kita hari ini:) Miss rasa miss tak story lagi kisah jalan-jalan cari makan miss dan saing2 miss(kelantanese kata saing tu = kawan) ye ke? kalau salah harap maaf kan ye:)
Ni XTVT jln2 cari makan hujung minggu..lama dah ni,cerita agak basi tapi nak jugakkkkkk cerita..tak pe cerita je basi,:) Kami pergi Ana Ikan Bakar Petai..ramai yang dah pergi dan suka kan3..(sambil angkat kening) bertolak dari rumah selepas asar.Kami bertiga kelaparan pasalnya tengahari x mkn.Sampai situ belum ramai lagi.Kat sini kita boleh pilih ikan utk di bakar,Bukan ikan je tau.Sotong ,udang,lala dan yang sewaktu dengannya ada.Macam2 menu masakan yang tersenarai.Kami pilih sotong bakar petai,tom yam,cendawan goreng dan telur.Sangat berbaloi,kenyang sangat.Apatah lagi,miss ambik jus tembikai susu,mereka berdua pulak jus durian belanda.Seeedap!
Bagi yang membawa anak-anak tak perlu risau,siap ada playground kat situ.Terdapat kemudahan surau dan tandas yang bersih juga.

taraaa...ini la dia..Port baik utk mkn2





Dan cendawan ni la buat miss tak toleh2 lagi..sedapp,i like.Walaupun dia lambat sampai ke meja kami.

ha,itu sedikit sebanyak gambar nya..Sure,kalau pergi tak rugi..jalan-jalan cari makan..lalalala:)mari2..ada rezeki kita pergi lagi.

2 comments:

Mama Gee said...

masuki dlm buku lg, tempat menarik ni....nnti terjah....

IntaNBerliaN said...

ikan bakar petai??.. mcm menarik je.. :-)

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat