Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Thursday, January 12, 2012

Calon harapan SPM disembelih...

Selamat pagi dunia..:) alhamdullillah,jumpa dengan senyuman manis di pagi khamis:) Harap2 tugasan yg miss buat semlam,akan selesai hari ni sebab nya next week miss dah g kursus..Yes2,memulakan tahun baru dan bulan pertama ni g kursus supaya bulan2 setrusnya dan tak terkejar2 akhir tahun nnti.
Ada baca newspaper tak ari ni? miss sedih apabila terbaca seorang calon yg menunggu keputusan SPM ,harapan sekolah tu (Taman Kempas)..Apa la dosa nya,dia telah disembelih dan hanya diketahui apabila ayah dan ibu nya yang balik bekerja.Mana tak meraung ayah dan ibu apabila anak kesayangan mereka terbaring berlumuran darah di dalam bilik.Dan lehernya dikelar menggunakan objek tajam.
Mangsa,C Sivaranjini dipercayai dibunuh tiga lelaki yang menceroboh rumah mereka antara 8 hingga 10 pagi di Kempas..
Menurut rakan rapat mangsa,dia seorang yang peramah dan baik hati serta mengakui tiada musuh yg dia tahu sejak berkawan dgn mangsa.

*semoga family dia tabah...*

2 comments:

CintaZulaikha said...

ni musti motif dendam nih..

Hanis MY said...

sedihnya...semoga keluarganya tabah...

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat