Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Thursday, December 15, 2011

Jampi rambut kekasih!

Assalamualaikum,selamat ari khamis:) siapa tengok cerita " Tentang Dhia"??tentu ramai yang layan cerita ni kan.Miss pun layan gak,cuma tu la,geram sungguh kat mother in law Dhia ni,asyik2 tok bom.Dasyat dan menakutkan dunia ni.Ha,ini lagi satu kisah,yang main bom__ ni,setelah berpisah konon nya cara baik,tapi bekas kekasih ni guna ' cara halus' di mana mangsa tu mengaku hampir setahun mengabaikan tanggungjawab kepada suami dan anak nya yang baru berusia setahun.Dok asyik terbayang bekas teman lelaki dan dia lupa yang dia ada tanggungjwab.
Mangsa,rina 31 tahun,langsung tidak berminat dengan suami nya tetapi minat nya lebih kepada bekas teman lelakinya.iskh2.
Kebenaran bahawa dia telah terkena buatan bekas teman lelaki nya iu apabila menemui botol berisi rambut dan di balut dengan kain kuning di dalam kereta semasa mereka keluar makan malam.

6 comments:

CintaZulaikha said...

erkkk, seram2...paling tak suka org yg guna cara kotor nih tuk diri sdri..balasan tuhan ni pasti ada tau..

Azza Rynna said...

macam2 lah dunia sekarang...takod plak nak letak gambar2 kat fb...gambar kite pun boleh orang nak wat pape..kan?

♥ wawawawa ♥ said...

menakutkan!!! huhu..

Blog Skuter Merah Jambu said...

eee...bahaynya...elok ler pakai tudung...sekurang2nyer dapat kurangkan sedikit resiko

Mawar berduri said...

huhu kasih sayang yg dtg dari niat yg jaha..huu apekah? moga diri di jauhkan dari kemungkaran..

Miss uCu said...

itu la,manusia ni tak senang kalau tengok org lain tu senang kan.minta dan berdoa la agar kita dijauhi dari benda2 begini.

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat