Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Tuesday, November 22, 2011

Tahniah "Harimau Muda"

Assalamualaikum ,selamat pagi semua..Apa macam ini pagi? mesti semua senyum meleret hihihi,mana tak nya,pasukan Malaysia telah mengharumkan Malaysia malam tadi,dengan "tangan emas" khairul Fahmi Che Mat menyelamatkan gawang Malaysia serta sepakan tuah penalti di sempurnakan oleh Kapten mereka Baddrol Bakhtiar telah meletakkan Malaysia sebagai juara sebenar,hihihi.
Awal perlawanan memang mendebar serta mencemaskan..stress plak tengok corak permainan diorang..dah la dengan sokongan peyokong lawan yang majoritinya diorang so,tahniah utk team Malaysia yang dapat membuktikan mereka BOLEH,mengharumkan nama Malaysia.



*comei la kapten tu:) selamba je dia wat sepakan penalti..hihihihi:)*

2 comments:

Miss Nadya said...

nad semangat tengok semalam taw..:)

jom join Contest Klik Dan Like Fan Page .

new entry :: About Miss Nadya

Miss uCu said...

hihiih,sama la kita:)

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat