Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Wednesday, October 12, 2011

Apa sudah jadi dengan dunia sekarang?


Ada baca Harian Metro ke apa-ape ke semalam? aku plak baca  berita di Metro Online semalam,dengan Tajuk Emak gian jual 4 anak.
Dimana seorang ibu tergamak ‘menjual’ empat daripada tujuh anaknya kepada keluarga lain untuk di jaga kerana terdesak untuk menampung hidupnya,selepas berpisah dengan suaminya kira-kira empat tahun lalu,tergamak memperdagangkan tubuhnya bagi mendapatkan wng untuk menyara keluarga.
          Namun yang menyedihkan dia yg berusia 37 tahun itu juga turut menagih pelbagai jenis dadah bertindak keterlaluan apabila menurunkan ilmu dan menunjuk ajar anak nya untuk menjual tubuh dan menagih dadah.
          Anak beranak ini,melepaskan gian dadah di rumah mereka.untuk memastikan bekalan dadah sentiasa ada mereka kena melayan pasangan masing-masing.Akhirnya kedua-dua nya di tangkap oleh sepasukan anggota polis di kediaman milik wanita tersebut di Projek Perumahan Rakyat Termiskin(PPRT) Dusun Nyior


note:blh ke di samaertikan dgn Ketam mengajar anaknya brjln btul?

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat