Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Friday, August 5, 2011

Rindu sama Kamu....


        Selamat petang,sebenarnya curi2 masa nak mencoret ni,boring dan mengantuk dah,apa lagi sistem tengah lembab,so i buka blog kejap..cer teka,cer teka siapakah dua org gadis yang ala2 gadis melayu terakhir kat atas ni??  sebenarnya ini la anak buah ku,,jangan tak tau,mak cu nye ni size S diorg pulak size L hahahaha, biasa la tu kan..
       Al kisah nya gini,mak su nye ni rindu akan mereka2 ini..bukan dua ni je tau anak buah i ,ada sorang lagi hero...ermm,,yg tu nanti kiter cerita lain time ye:)
       Yang sulong dan lebih suka di panggil kak long yang berbaju putih bertudung hitam di beri nama Nurul Syahirah,Manakala gadis berbaju purple itu pula ada lah anak buah kedua atau mesra di panggil kak ngah,nama sebenar Nurul Natasha.Dua orang Puteri ini berusia 14 tahun dan 12 tahun.Manakala seorang putera ,nnti kiter sambung ye... see u later...^_^

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat