Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Friday, March 25, 2011

Salam di hari jumaat yg Indah...

Salam Jumaat...sama2 berkongsi rasa...


Alhamdulillah






Bersyukur untuk baju aku yang mula rasa sempit


Kerana ertinya…aku lebih dari cukup makan






Bersyukur kerana bayang-bayang yang mengikuti aku


Kerana ertinya… aku masih merasakan kehangatan mentari…






Bersyukur kerana rumahku yang berselerak dan ada yang perlu diperbetulkan


Kerana ertinya…aku mempunyai rumah!






syukur kerana rasa mengah menuju ke tempat kerja
Kerana ertinya…aku masih boleh berjalan dan aku mempunyai kudrat utk dtg bekerja





Bersyukur kerana budak lelaki yang memekak bermain gitar dan menyanyi dengan sumbang


Kerana ertinya…aku masih mampu mendengar!






Bersyukur kerana perlu membasuh baju


Kerana ertinya…kita mempunyai baju untuk dipakai






Bersyukur kerana kepenatan kerja setiap hari


Kerana ertinya…aku mampu bekerja keras setiap hari..






Bersyukur kerana mendengar bunyi jam yang menggangu tidurku setiap pagi


Kerana ertinya…aku masih hidup!

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat