Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Tuesday, October 9, 2012

Pinggan mangkuk polka dot

selamat pagi ..alhamdulillah,anda sht miss pun sht..dengan izin NYA setiap yang kita lalui menjadi mudah.Lama x bersiaran sebab ada banyak benda yang memerlukan lebih perhatian..chewah..bukan bermakna blog ni x penting tapi ada tugas lebih penting perlu diutamakan.Erm..pagi tadi baca metro,ada sesuatu yang menarik perhatian.Sebelum ini kita biasa dengar org minat baju polka dot atau beg or kasut.Tetapi ini dia minat kumpul pinggan mangkuk polka dot..comel2 ha,ini dia puan Intan Kamariah Shah Ran dr teluk intan. Menurut kak intan kita ni,“Minat mengumpul pinggan mangkuk polka dot ini baru bermula sejak tiga tahun kebelakangan ini. Paling jauh saya beli ialah secara dalam talian dari United Kingdom. Ia teko polka dot merah putih berserta cawan yang unik,” Rumah kami mempunyai ruang tamu yang terhad jadi saya tidak boleh mempunyai terlampau banyak barang. Cukup setakat apa yang ada. Saya lebih suka menukar susun atur barang di tempat berbeza bagi mendapat kelainan,” kata Intan yang juga pandai menjahit.
Pinggan mangkuk polka dot Intan berada dari dapur sehinggalah ke ruang tamu rumahnya. Ada yang berwarna ceria, ada juga yang berwarna lembut. Setiap satu tentu saja istimewa di hati Intan dan semakin istimewa kerana Intan sekeluarga menggunakannya. Kadang2 teman-teman dia yang memahami minat intan,akan menghadiahkan pinggan mngkuk sepertimana kesukaan nya itu.. **miss pun tertarik dgn teko itu,kaler merah u**

3 comments:

Anum said...

peminat polka dot ni

Puteri Kayangan?@#$%???? said...

waaaaaaaaaaa ... menarik2!! umi setuju dengan dear .. ada orang suka polka dot untuk baju ..ni ada kelainan nih (^_^)

~Beb~ said...

aduh cute gile!

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat