Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Friday, June 15, 2012

Irma nak kahwin dah



Si manis,Pelakon popular Irma Hasmie x lama lagi akan bernikah dengan jejaka pilihan hatinya iaitu Reza Syah Azmeer Datuk Mohd Redzuan, 31, pada 29 Jun ini.

Pertemuan pertama di hadapan Kaabah itu telah membawa kepada keputusan mereka untuk mengikat tali pertunangan pada 29 Mac lalu di kediaman Irma.
Majlis pernikahan Irma Hasmie bersama Reza Syah Azmeer Datuk Mohd Redzuan akan diadakan pada 29 Jun di Dewan Persidangan Putrajaya jam 3 petang. Dan persandingan pula akan berlangsung di MAEPS, Serdang hari yang sama jam 8 malam.

Pada hari pernikahan nanti, Irma akan mengenakan busana daripada pereka fesyen Hatta Dolmat dan majlis persandingan pula dia akan menyarungkan ilham rekaan Ezuwan Ismail.
Mesti cantik Irma hari ini nanti,kalau time biasa2 pun dah cantik apatah lagi di hari bahagia dia kan?..semoga Irma bahagia selamanya.

3 comments:

Ayue Rejaluddin said...

Sudi tak nak join 1st Segmen Saya???

http://ayuejean.blogspot.com/2012/06/segmen-ayuejean-bapaku-idolaku.html

Kakzakie Purvit said...

Kakak suka tengok Irma sejak dia bertudung manis... mesti cantik bila bersanding kelak..

IntaNBerliaN said...

irma ni mmg cantik kn.. :-)

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat