Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Friday, May 18, 2012

Shah Rukh Khan diharam ke stadium seumur hidup

Sembang petang sekejap..dari pagi tadi miss dengar cerita Hot dia ni hari ini..sO,ambik sedikit dari en Yahoo.iskh2..

Aktor Bollywood terkenal, Shah Rukh Khan (SRK) telah diharamkan daripada masuk ke stadium seumur hidup akibat kekecohan yang tercetus antaranya dengan pengawal keselamatan di Stadium Kriket, Wankhhede Mumbai, Rabu lalu.

Menurut laporan daripada Tribune, bintang berusia 46 ini yang juga merupakan pemilik bersama pasukan Liga Perdana Kriket India, Kolkata Knight Riders, kini berdepan dengan siasatan polis akibat insiden berkenaan. SRK dikatakan telah membawa sekumpulan remaja, termasuk anak perempuannya Suhana masuk ke padang stadium berkenaan selepas tamat perlawanan pada malam Rabu.

Bagaimanapun, SRK telah dihalang oleh beberapa pengawal keselamatan dari memasuki padang berkenaan, dan ia telah menyebabkan berlakunya pertengkaran hampir 15 minit sebelum SRK dilihat meninggalkan stadium.

"Pihak keselamatan telah menasihati SRK supaya meninggalkan padang namun beliau cuba untuk mencetuskan pergaduhan," kata Nitin Dalal yang merupakan Setiausaha Persatuan Kriket Mumbai (MCA).

Dalal berkata, SRK dan sekumpulan remaja telah masuk ke padang selepas sejam setengah perlawanan tamat kerana mahu bermain kriket.

"Pengawal keselamatan telah memaklumkan kepadanya ini bukan masa yang sesuai untuk berbuat demikian, namun aktor itu menunjukkan sikap agresifnya malah menggunakan bahasa kesat terhadap pengawal keselamatan," ujarnya lagi.

Dalal turut mengesahkan bahawa pihak MCA telah membuat satu laporan polis berhubung insiden berkenaan dan telah memutuskan untuk mengharamkan SRK daripada menjejak kaki ke Stadium Wankhede seumur hidupnya.

"Kami telah membuat keputusan untuk tidak membenarkan dia masuk ke stadium ini lagi, untuk apa-apa perlawanan kriket pun tidak boleh," kata Bendahari MCA, Ravi Savant.

Sementara itu, SRK telah dipanggil untuk hadir ke mahkamah Jaipur hujung bulan ini selepas dia didapati telah melanggar undang-undang larangan merokok apabila dia dilihat merokok di kawasan stadium.

*tak pasal2 kan..*

1 comment:

Amy Hilmirda Daud said...

Saja caripenyakit namanya tu...

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat