Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Tuesday, May 8, 2012

Habuan RM 1.69 Billion durian Runtuh buat Peneroka FELDA


Assalammualaikum,wah2...mesti ramai yang senyum meleret sampai tak lalu lunch ye:)

Detik bersejarah pada jam 11 pagi apabila PM Datuk Seri Najib Tun Razak membuat pengumuman di felda Jengka 8, Pahang berkenaan durian Runtuh yang selama ini dinantikan oleh ahli peneroka sejak beberapa bulan nan lepas...

Alhamdullilah, akhirnya jam 11.25 pagi PM mengumumkan RM 1.69 Billion sebagai wang yang diperuntukan buat semua warga peneroka diseluruh Negara. Habuan yang sangat besar buat anak-anak PENEROKA.

Apabila pengumuman dibuat, maka.. setiap ahli peneroka akan menerima 15K bagi satu isi rumah. Ayah 5K, Ibu 5K, manakala untuk anak adalah 5K, selain itu ganjaran untuk semua peneroka dalam bentuk saham Felda Global Ventures dan semua kakitangan felda akan menerima habuan masing-masing



(gambar sumber google dan blogger)

Seramai 5,000 warga peneroka berkampung di Jengka 8 untuk mendengar sendiri pengumuman PM, manakala tv 1 dan tv 3, membuat lintas langsung dari tempat kejadian.

*Bersyukur la dengan apa yang diperolehi yea*

1 comment:

Azee Hana said...

seronok nye dapat duit..ni yang rasa gatal tangan nih..haha

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat