Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Monday, November 21, 2011

SURE ingat la Semua..

Hai,wat pe tu? dah dinner ke? dinner sorang ke berdua or bersama family tersayang? Seperti kebiasaannya miss akan dinner bersama housematte dua org ni.So,bertiga la kami.Oleh kerana yang sorang lagi dah outstation maka nya kami dinner berdua.hihihihihi
dinner la saNgat,padahal minum malam je..makan roti je.Biasa la kadang-kadang malam kami tak masak,sebab masih kenYang lagi.Kalau masak pun jika kami tak makan berat masa LunCh..:) 



Meh sini kita share tentang "Driving Licence" tadi kan dok sibuk Googling hihihi,(google) terbaca yang mana Lesen Memandu kita akan tamat bersamaan dengan tarikh lahir pemilik lesen.Wahh...tak patut kan kalau kita bagi alasan LUPA.hihihih,tak boleh pakai dah reaSon tu..
Antara lain faedah buat gitu :-
*   mengurangkan kes pemegang lesen X aktif dan rayuan memperbaharui lesen memandu tamat tempoh melebihi tiga tahun
*  mengatasi pemegang lesen lupa tarikh tamat.


Langkah ini amat mudah,apabila tiba hari lahir anda maka ingat la tamatnya tarikh dan minta diperbaharui la lesen anda itu.:)

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat