Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Monday, November 28, 2011

Menggembirakan kalian adalah kepuasan bagiku

Assalamualaikum,dah lunch tak? rasa boring plak cuti sampai 3 hari ni,tapi tak pe ada chance la update blog,ye tak.hihihi,senyum:) tadi dah bekerja keras mengemas umah,ye la kalau hari bekerja memang tak terkemas nya umah,just sapu je la jawab nya.
So,now time nak story morry di laman ku yang tak berapa nak hebat ni,tapi tak pe,suke2 je kongsi kat sini.Erm,ari sabtu lepas miss n crist my housematte p shoping.Nak tau g mana?
Plan dan plan,akhirnya just cuci mata di Jalan Tar je,jalan yang semestinya di tuju kalau g KL.sebabnya kat situ kalau ujung minggu ada macam2 yang tak pernah kita jumpa kat putrajaya akan kita jumpa kat sana,pasar Minggu katakan.Miss suka jenjalan kat situ,even barang nya tak brand tapi ada jugak yang menarik,tak semestinya semua barang kita nak branded ye tak.Itu pada miss la,tak tau la kat orang lain.hihihi,lain orang lain caranya.
Kami bertolak dalam jam 9 pagi dari rumah.menaiki ERL dan LRT ke sana.Suka pergi awal pagi sebabnya orang tak ramai,seperti biasa destinasi pertama adalah Jakel.apatah lagi dah kenal n kawan dengan sorang kakak.Entry lepas dah cerita.So lebih sejam jugak la kat situ dan hajat nak beli kain pasang pun settle.Bukan untuk miss pun tapi untuk dua orang anak...eh,silap untuk anak buah Soft Chiffon Korean warna purple.Happy sebab itu la tujuan sebenar p KL.Puas hati shopping walaupun itu untuk my family.
Next station adalah Sogo,dapat gak belikan abang miss Kemeja,Voir jeans untuk miss dan tak lupa untuk kakak ku sayang.Habis urusan kat situ,kami menjelajah pula ke gerai-gerai ari minggu di sepanjang jalan TAR.banyak juga ole-ole kali ini untuk my Lovely family.Jum layanz sikit gambar yang sempat d snap:) guna hp je.





manakala tudung2 xpress tu untuk makcik,dan ada token warna biru tu digunakan seperti tiket,kalau dulu naik LRT just masukkan tiket tapi kali ni lebih hebat lagiu,just touch the token kat mesin yan g disediakan.hihihi,satu penemuan baru:)






No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat