Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Monday, October 10, 2011

Andainya Kukembali

Hari ahad yg amat membosankan  ..itu ungkapan yg sesuai di ungkapkan tetapi ada manfaatnya jua.kenapa?
Sebab nya aku dpat habiskan masa ku dengan membaca…yea…aku jd burung hantu pada mlm td semata-mata nak habiskan novel yg aku pinjam ni dari sahabatku..yang bertajukTerbang la sayang karya Aina Emir dan novel kedua pula ialah Andainya Kukembali  karya Mia Khaidina terbitan buku Prima.

‘apabila cinta tidak ada kekuatan utk tumbuh sendiri,tidak salah menanam cinta,membajanya untuk ia mekar dan bertunas’
Saje kongsikan petikan dr novel ini bersama kalian*


Selain itu ungkapan kata yang aku suka dalam novel ini adalah
“Kadangkala Allah menguji kita dengan menemukan kita dengan orang lain sebelumnkita bertemu dengan jodoh yang sebenar.Supaya kita lebih menghargai kebesaran-Nya.”(Petikan dari novel ‘Andai ku kembali’)


p/s:terima kasih pada empunya novel:)

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat