Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Friday, July 15, 2011

Andai itu Takdirnya..

Salam Jumaat,penghulu segala Hari..alhmdulillah,semoga hari ni lebih baik dari semalam,insyaallah..Smlm rakan sekerja pinjamkan i novelnya,jgn tak tau ye..hahaha.
So since balik kerja smlm i layan novel tu,sambung lepas solat..biasa la ,kalau dah dpt novel,perut pun x sempat diisi,rasa nak habiskan cepat2...jika menarik,rasa tak sabar nak tau apa cerita selanjutnya sampai la khatam ..
Ringkasan crita nya adalah,mengisahkan seorang gadis bernama Aleya.Aleya, seorang gadis yang cantik dan berlatarbelakang keluarga sederhana,
dalam diam menyimpan perasaan dengan seorang anak tokoh korporat yang ternama yang merupakan rakan sekuliahnya di Universiti, Syed Aizril. Syed Aizril, wajahnya yang tampan menjadikan dia kegilaan ramai gadis, limpahan kemewahan meletakkan ego dan kesombongan di singgahsana yang paling tinggi. Mentalitinya yang mementingkan darjat dan kedudukan telah menutup pintu hatinya untuk mendengar bicara hatinya sendiri.Nak tau selanjutnya?? kena la dapatkan novel ini :)



Layann...

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat