Halwa Telinga

Ihsan KasihMu..Jum KLIK:)

Cari sesuatu yang menarik ??

Followers Terhebat

Empunya cerita

My photo
Merupakan Puteri bongsu di antara enam orang adik beradik.Simple PersoN, easy goinG, fRiendly.Wujudnya blog ni hanya suka-suka bagi mengabadikan setiap detik suka dan duka kehidupan dan melakarkan setiap kenangan saya dan mereka:)

Blog Archive

Mungkin anda tertinggal yang ini...:)

get this widget here

Wednesday, March 23, 2011

ermm..Knapa ye??


Salam Ari Rabu...baru je lpas lunch...cuma nak luah perasaan jap,,

ada mmbr tegur:


M: knapa mcm tak semangat je mggu ni?...

Aku:" ye ke?

mmg aku sdiri pun rsa bgtu cuma...aku x sedar ada juga Hamba Allah yg perasaan.

Aku just bgtau akak tu " i'm ok...padahal dlm Hati Hanya Allah yg Tahu..

No comments:

 

Copyright © 2012 Reserved to Begins with Smile Design with love by CikBulat